病好喇~!~!~!
病好喇我~!~!~!
其實又唔係話真係病好既。。。
但係聽日一定返學架喇 我。。。
再唔返就弊架喇。。。
媽媽話我會養懶個身體喎。。
我就真係冇聽過 d 咁既野勒。。
但係我又真係有d開始習慣sleep in 囉。。
今朝其實係正常時間起身。。
但係又覺得唔係太舒服,
所以就冇返到學囉。。。
carina 好似 8 點個陣過左黎。。
冇幾耐又瞓返。。。
到到差唔多10點幾我先真係起身 。。。。
跟住hea左成日,
睇左"神經俠侶"
ok 好睇吖。。。
不過唔中意睇容祖兒。。。
係囉。。。。。
就係咁無無聊聊過左一日。。。
聽日一定要返學~!~!~!~!
係屋企勁悶吖~!~!~!


0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home